پلتفرم خودروبین
پلتفرم خودروبین

فروش آسان و بی دغدغه خودرو  در محل خودتان

خودرو شما توسط شرکت ما در تمام پلتفرم های خودرویی کشور برای فروش گذاشته میشود و در کوتاهترین زمان ممکن، پس از یافتن بهترین خریدار، خودرو شما درمحل خودتان به فروش میرسد.

بدون داشتن هزینه برای شما و بدون پاسخگویی به حتی یک تماس
فروش خودرو برای فروشنده هزینه ای ندارد و شما حتی نیاز به پاسخگویی به یک تماس هم ندارید و همه ی پاسخگویی ها از طرف خود کارشناسان شرکت انجام خواهد گرفت و ما خریدار مورد نظر خودرو شما را پیدا خواهیم کرد و تمامی هزینه های شرکت از خریدار دریافت خواهد شد.

مراحل فروش سفارشی و فوری خودرو 1. ثبت درخواست 2.کارشناسی خودرو 3.اغاز فرایند فروش 4.یافتن خریدار واقعی 5.نوشتن قولنامه

۱- ثبت درخواست

مشتریان عزیز میتوانید با شماره‌های مجموعه تماس گرفته و در خواست فروش خودرو خود را به همراه مشخصات کامل به کارشناسان ما اعلام نمایید. کارشناسان ما با ثبت درخواست، مشاوره رایگان در خصوص وضعیت بازار به شما ارائه خواهند داد

۲- کارشناسی خودرو

پس از ثبت درخواست فروش خودرو، کارشناسان فنی ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و به کارشناسی کامل خودرو شامل رنگ و بدنه، فنی، آپشن و دیاگ می پردازند همچنین در این مرحله کارشناسان ما مدارک خودرو را بررسی و اقدام به تهیه تصاویر و ویدیو با کیفیت از خودرو شما می نمایند.

۳- آغاز فرایند فروش

در این مرحله تیم فروش خودروبین با دریافت مستندات از کارشناسان فنی و رنگ خودرو اقدام به درج آگهی خودرو شما در تمامی پلتفرم‌های فروش خودرو الی خصوص اپلیکیشن و سایت خودروبین می نمایند

همچنین به صورت روزانه گزارش رویه فروش خودرو را به شما ارائه خواهند داد. درضمن کارشناسان تیم فروش خودروبین تمامی ایام هفته(حتی روزهای تعطیل) از ساعت 9:30 الی 21 پاسخگو آگهی‌ها خواهند بود.

۴- یافتن خریدار واقعی

کارشناسان تیم فروش خودروبین قرار بازدید با یک خریدار واقعی را هماهنگ می کنند. در زمان بازدید خودرو توسط خریدار کارشناسان فنی و حقوقی ما در کنار شما خواهند بود تا توضیحات لازم را خدمت مشتری ارائه نمایند.

۵- فروش و تنظیم مبایعه نامه

دستیار فروش در بازدید‌ها همراه شماست و در صورت توافق با خریدار، مبایعه‌نامه را برای شما تنظیم می‌کند.

جهت ثبت فروش فوری/ سفارشی خودرو فرم زیر را تکمیل کنید