پلتفرم خودروبین
پلتفرم خودروبین

اولین مرکز تخصصی کارشناسی 360 درجه خودرو در کشور

کارشناسی 360 درجه خودروبین

 

انجام کارشناسی در معامله خودرو دست دوم، بسیار مهم و ضروری می باشد. با ثبت درخواست ، کارشناس ماهر و باتجربه خودروبین به انجام کارشناسی خودروی مورد نظر در محل درخواستی شما  می پردازد

و سلامت تمامی نقاط خودرو از جمله بدنه، فنی، موتور، گیربکس و آپشن ها را بررسی می کند.

با انجام کارشناسی دقیق و ارائه گزارش، ارزش واقعی خودرو مشخص می شود و شما می توانید تصمیم درستی در خرید آن بگیرید.

کارشناسی فنی خودرو

 

کارشناسان فنی خودروبین با متصل کردن دیاگ به خودرو، تمامی خطاها و ایرادهای آن را کامل بررسی می‌کنند.

ب علاوه به منظور بررسی سلامت موتور، باطری، دینام، تسمه و هرزگردها، روغن‌ریزی، سیستم خنک‌کننده و تهویه و نیز عیوب گیربکس و غیره نیز به‌طور دقیق توسط کارشناس مربوطه بررسی و به اطلاع خریدار خواهند رسید.

  • مدت زمان انجام این سرویس: میانگین ۲۰ دقیقه

کارشناسی رنگ و بدنه

 

در کارشناسی رنگ و بدنه به بررسی مواردی چون رنگ‌شدگی، تعویض قطعات، آبرنگ، خط و خش، فرو رفتگی، آسیب‌دیدگی شاسی و سینی، قلم‌گیری و مواردی از این قبیل می پردازیم.

ابزاری که به این منظور استفاده می‌کنیم شامل ترموگرافی، اتاق نور و بررسی چشمی بدنه خودرو است ک توسط کارشناسان مجرب خودروبین بررسی میشود.

  • مدت زمان انجام این سرویس: میانگین 30 دقیقه

مراحل کارشناسی با خودروبین

مشاوره خرید خودرو چگونه انجام می شود؟

مشاور خرید خودرو کار مهمی دارد و در تمامی مراحل خرید می تواند به شما کمک نماید و همراه شما خواهد بود و بسیار به شما در خرید کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. قبل از این که بخواهید یک خودرو را به صورت رسمی بخرید و یا بخواهید هزینه ای برای خرید خودرو بدهید بهتر است از یک فرد ماهر کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید ک بعد دچار دردسر نشوید.

چرا باید در خرید خودرو از مشاور کمک گرفت؟

*. تنوع اندک خودروهای داخلی
*. وضعیت بد اقتصادی و بازار آشفته
*. نبود تجربه رانندگی خودروها پیش از خرید
*. نداشتن تجربه کافی از خودروهای جدید
*. لزوم دقت بیشتر در هنگام خرید
*. بهره‌گیری از تجارب افراد با تجربه در این حوزه

سوالات متداول:

در فرآیند کارشناسی کدام بخش از خودرو بررسی می‌شود؟

در کارشناسی خودروبین بیش از200آیتم از خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد که «وضعیت فنی»، «بدنه»، «لاستیک‌ها»، «موتور و انتقال قدرت»، «سیستم تعلیق، فرمان و ترمز»، «فضای داخلی و سیستم‌های برقی»، «آپشن‌ها» و همچنین «اسناد و مدارک خودرو» را شامل می‌شود.

سرویس خرید سفارشی خودرو چیست؟

در گذشته سرویس خرید سفارشی خودروبین خدمات و سرویس‌هایی را در حوزه خرید خودرو به کاربران ارائه می‌داد. در حال حاضر سرویس خرید سفارشی خودرو خودروبین به سرویس دستیار خرید خودرو تغییر کرده است و شما می‌توانید تمامی خدمات  مربوطه به خرید خودرو را  از دستیاران خودروبین دریافت کنید.

فرایند درخواست کارشناسی خودرو چگونه است؟

به دو صورت 1- تماس با دفتر مرکزی کرمان و رزرو تایم جهت کارشناسی خودرو 2- مراجعه به مرکز تخصص کارشناسی 360 درجه خودروبین به ادرس بلوار شیراز نبش کوچه 8

خرید خودرو چه‌قدر زمان می‌برد؟

مدت زمان خرید خودرو به بودجه، برند مدل و شرایط (کارکرد، سال و …) خودروی موردنظر شما وابسته است. اگر بودجه شما با برند مدل و شرایط مورد انتظار‌تان تطابق داشته باشد و برند مدل مورد نظر در بازار موجود باشد، خرید خودرو می‌تواند در کمتر از 5 روز انجام شود.

چه تعداد بازدید برای خرید خودرو انجام می‌شود؟

خرید خودرو معمولا در یک یا دو بازدید انجام می‌شود اما احتمال دارد این تعداد افزایش پیدا کند. هدف دستیار خرید این است که با کمترین تعداد بازدید ممکن خرید انجام شود تا کار برای شما ساده‌تر شود و زمان‌تان تلف نشود. از این رو بسیاری از موارد به‌صورت تلفنی بررسی می‌شوند تا از بازدید اضافه جلوگیری شود.

فرق کارشناسی در محل و مراکز کارشناسی چیست؟

مراکز کارشناسی رنگ و بدنه خودروبین به‌روزترین تجهیزات کارشناسی خودرو را دارند. اتاق رنگ (اتاق نور)، جک، اسکنر 3بعدی و... از جمله مواردی هستند که در مراکز کارشناسی خودرو کارنامه برای کارشناسی خودروها استفاده می‌شوند. امکان استفاده از این ابزار به‌صورت سیار وجود ندارد، به همین دلیل کارشناسی دقیق‌تر خودرو در مراکز کارشناسی صورت می‌گیرد.

دستیار خرید از چه منابعی برای جست‌وجوی خودرو استفاده می‌کند؟

تمامی منابع آنلاین موجود از قبیل دیوار، باما، شیپور و منابع آفلاین در دسترس دستیار ازجمله نمایشگاه‌ها و دفاتر فروش خودروی موجود در شبکه ارتباطی دستیار خرید مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرایند کارشناسی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان کارشناسی خودرو بسته به برند هر خودرو متفاوت است. به‌طور کلی میانگین زمان کارشناسی هر خودرو بین 40 الی 60 دقیقه است.